tisdag 8 januari 2013

Utflykter ..

Sitter och skall boka utflykter till kryssningen jag och Christina ska på i februari.
  Först åker vi till Florida i 10 dagar och ser oss omkring lite Det blir Key West, Miami och Fort Lauderdale Den 4 feb kliver vi ombord och kommer vara ute 11 nätter
Här är hamnarna som skall besökas :

Bridgetown, Barbados
Castries, St. Lucia
Kingstown, St. Vincent
Kralendijk, Bonaire
Oranjestad, Aruba
St. John'S, Antigua

 När jag sitter och går igenom inser jag att det är egentligen bara en ö jag varit på tidigare och den var favoriten : Antigua.     Så där kommer jag förmodligen boka på mig en beachutflykt i några timmar och sedan skulle jag vilja strosa runt lite i St John.. Den staden var liten och mysig

 Första utflykten är bokad och det blev Everglades
Denna utflykten blir det sista vi gör då det dessutom är en transfer till Miamis flygplats  Så jag har börjat i slutet och skall nu fortsätta framåt mot början ...
 
Reser med AA nu i januari till FL.. bokning och betalning gick hur smidigt som helst. Valde AA för jag rest med dem tidigare !!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt