måndag 7 januari 2013

Hår ..

 Mitt hår har förändrats sedan en tid tillbaka och jag undrar egentligen varför. Förr var det lite lätt vågigt, nästan rakt. Men idag kommer det mer och mer lockar, om det bara hade räckt med det hade jag varit nöjd.......Det är inte ens lönt att försöka platta bort det hela med platt-tång, det tar bara några timmar så har det spretat till sig igen.   Det är så torrt också, spretigt och sprött så jag satt och letade lite på nätet efter något som kanske kan hjälpa och fann Bellbox

Bellbox har massor av olika produkter för håret, dessutom skickar dom med en gratisprodukt för varje order och gratis är ju alltid kul !! Dom har en hel mängd med olika varumärken.

 Här hittade jag fram till Joico K-pak RevitaLuxe som skall vara speciellt för torrt och skadat hår. Ska prova det !
Det skulle vara jätteskönt att hitta något som fungerar och håller håret på plats så att säga ....Jag har provat olika balsam och olika inpackningar  och nu blir det  K-pak som skall testas !

Bellbox!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt