måndag 21 januari 2013

Då var det kväll igen

Ja just så  kväll igen och jag tycker jag har hållt på hela dagen..

 men när jag ska summera vad jag har gjort så ....?  eh ... lång-lunch hemma hos Carolina .... sen då ?  jag har pratat i telefon.. ganska mycket faktiskt, men det var INTE jag som ringde upp, alla gånger i alla fall.  Vad har jag mer gjort ? lagat mat, pratat mer i telefon  och så vart det ju lite Skype med Emelie, förstås ..

JOBBAT ?  nä men jag borde det !!  Inte heller har jag hängt tvätten och inte har jag gjort bokföringen som jag lovade mig själv igår ..  Förstår inte, varför jag inte hinner med .. ( ? )





3 kommentarer:

  1. Du får börja införa telefontid - både för ingående och utgående samtal!!

    SvaraRadera
  2. Det där känner jag igen. Att tiden går så fort när man talar i telefon. Ibland hinner man ingenting bara för att man snackar för mycket i den lilla telefonen.
    Är lite avis på dej som ska iväg och ha det skönt. Saknar sol och värme.
    Ha det gött!
    /Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och Tack Jo det är inte utan att jag faktiskt är lite avundsjuk på mig själv Har så mycket att stå i innan resan så jag har inte fattat riktigt än att det faktiskt ska bli av ....

      Radera

Kattvakt