fredag 11 januari 2013

Torsdagskväll...

Igår kväll var jag och Tina ut en runda ... Först gick vi till Next Generation som skulle ha en presentation om äventyrsresor ... Spännande !! Dock kunde vi inte stanna hela presentationen och missade det viktigaste: När Var Hur ?
 Jag hoppas Carina som håller i trådarna återkommer med information runt detta !! Det var i alla fall resor till Marocko bland annat som var intressant !!



Tina och jag hade köpt biljetter till en föreställning som heter Ett Sekel av Revyer  av Mattias Enn, det var därför vi fick lämna Next Generation i förtid ....  


Det var kända sånger av Ernst rolf, Karl Gerhard, Birgitta Borg, Povel Ramel, Hasse & Tage mfl..
Underhållande med små historier mellan sångerna somgjorde föreställning levande och rolig 
Revyn gjordes på scenen hos Regina´s nere i hamnen 



Han var väldigt duktig
Det här är nog inte något jag skulle gått på i vanliga fall.... men lite är det så att när det händer nåt får man passa på och göra nåt lite annorlunda ibland och det var underhållande och trevligt. 
Lite allsång var det också emellanåt, men då jag inte kunde texterna alls så fick jag bara tralla med ... 


Bland annat gjorde han "Jag diggar dig" väldigt bra 
Jag har letat efter originalverisionen på youtube men lyckades inte 
Så här kommer en verision med Lotta Engberg och Wenche Myhre istället 


vilken text va ..... he he 


Efter gick vi till Mr Noodle och köpte lite mat 
Super gott som alltid !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt