onsdag 2 januari 2013

Nyårsfirandet

Nyåret firade jag in med "gamla" goda vänner i Torekov !! Jag var hos Annika & Lars.
Alla hjälptes åt med maten och mitt bidrag var sallad. Nedan efterrätten som Pysse & Sanna hade gjort, underbart smarrigt god var den .. och visst ser den läcker ut !!



Sittplatserna lottades ut och och jag hamnade bredvid värden Lars.
Snapsvisor hör ju också till och alla sjöng efter förmåga......

När man firar nyår i Torekov är raketer ett måste redan från start !!  Det skall skjutas och smällas först varje heltimme  och ju närmare 12 slaget man kommer så blir det varje halvtimme ... Det var ju tur för Per & John att det fanns ett barn med i år i alla fall... 
Kvällen var trevlig och blev snabbt till gryning... 







Tack till Johnny & Kerstin för att jag fick låna Emma´s säng !!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt