onsdag 2 januari 2013

Det där med nyårslöften....

Bestämde mig för att inte ge några löften till detta nyåret.. dock har jag 3 punkter som jag önskar skall infrias

1. Mer pengar in .... 

2. Mer resor ....

3. Mindre vikt .....


Jobbar på ettan ... måste vara mer effektiv, kreativ osv..  Det SKALL gå 

Tvåan är redan lite på gång, då jag o Christina åker iväg igen ..i januari..... 
Vi sticker den 25 och stannar 10 dagar i Florida, Det blir Miami, Key West & Fort Lauderdale...  i F.L. kliver vi på en 12 dagars kryssning som tar oss till Caribbean, bla St Lucia, St Vincent o Aruba för o nämna några ...   Den 16 feb är vi hemma igen.  Åh vad kul det ska bli 
I slutet på Maj flyr jag fältet och eventuellt  hittar man mig i Marrakesh, inget bestämt än mer än att jag är bortrest !
Sen har Tina planer på gång för en Indienresa till hösten... förhoppningsvis blir det verklighet !!

trean då ... hå hå ja ja  Den har jag jobbat på länge men jag kommer ingen vart  ( återkommer till det där med effektivitet o kreativitet  kanske ev lite karaktär också .... )  Men jag hoppas jag finner lösningen på att hitta karaktären... hepp

Erkännas skall dock att 1 nyårslöfte har jag  ( gemensamt med en vän ) ..   2013  skall bli ett kanonår !!


Kram alla goa människor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt