måndag 24 mars 2014

Vilken morgon







Herregud

Svårt att somna igår, är allt packat,    är allt klart ??

Klockan 5 ringer klockan och det är dags att stiga upp,  Gör mig i ordning för att sedan kolla om Christina är vaken ….
Jag ringer och ringer och ringer   Mer än 30 gånger på mobilen och säkerligen lika många på skype.
Jag lät både telefon och skype ringa samtidigt och hoppades på att i alla fall hundarna, Liza & Ruben skulle ställa till med lite oljud  

Jag känner paniken, när hon inte svarar …. Faaan sover hon fortfarande  ?    HUR ska jag då få liv i henne så dåligt som hon hör  …  Jag kastar mig i bilen och kör ner och funderar över Irinas telefonnummer i fall jag inte får liv i kvinnan…. VAD gör jag   Hallå vakna !!!

Kommer ner och ringer på telefonen och dörrklockan samtidigt   Då blir det fart på både djur och Christina…   Hon hade varit i duschen     Ha ha  herregud  Jag väckte nog hela grannskapet där  men jag såg framför mig hur både flyg och båt flög/seglade iväg utan oss…

Vilken tur att hon inte sov !!!

  Nu ger vi oss iväg  så På Återseende   Ha de



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt