onsdag 5 mars 2014

På Flygplatsen i Malaga

Svensk som man är så kommer man i tid. Idag blev det god tid.... Blev färdig och orkade inte sitta o vänta, så nu sitter jag på flygplatsen o väntar istället. 
Har satt mig på ett fik och köpt mig en sallad



Tänkte på en sak när jag åkte hit. Jag tog en taxi till tågstationen och när jag ringde och beställde den så uppgav jag naturligtvis adress, och telefonissan vill veta vilket nummer. Jag kan förstå det men i mitt fall spelar det ingen roll. Vilket fall som helst fick hon grannens husnummer.  I taxin frågar taxi chaufören vart jag ska. Jag svarade Malaga. Men han gav sig inte och undrade ja men vart. Malaga sa jag..,
Och när jag tänker tillbaka på andra taxiresor så brukar dom fråga vart man ska om det är långt kallt eller så
Varför är dom så jäkla nyfikna på vart jag ska.? Vill dom veta om jag ska vara borta länge eller vadå. 
Nåja den här taxi chaufförn tror jag kommer hem ikväll. Och. Kanske var han bara nyfiken....  Kanske är jag lite väl misstänksam. ? 

Jag är väldigt glad att huset e larmat !!

Nu ska jag kolla om jag fått nån gate att gå till.  Ha det 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt