onsdag 5 mars 2014

Onsdag morgon

Sitter med mitt morgon kaffe o surfar runt lite på nätet. Skåning som jag är, nåja jag är ju inte född skåning men har bott i Skåne i stort sett hela mitt vuxna liv  så jag räknar mig som det !  Vilket fall som helst  Skåning som jag är så finns det bara ett kaffe som duger.  Jag köper på mig Zoegas i mängder när jag är hemma i Sverige, jag köper så jag klarar mig i flera månader.  Nog skulle jag kunna vänja mig vid ett spanskt kaffe, eller någon annan kaffesort överhuvudtaget….

  Men jag vill inte !  Jag vill ha mitt Zoegas på morgonen och så är det bara !

Eftersom jag har kapsel kokare, så köps det kapslar ( det har dom inte på den svenska affär som finns här i stan )




Egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva men gör det ändå …. Jag borde packa färdig min resväska då jag ska åka och hälsa på min dotter.  Hon bor i Barcelona, så jag har ett flyg att passa.  Om man är ute i god tid kan man verkligen hitta billiga biljetter.   Den här gången flyger jag med Vueling

  Som ni ser har jag inte kommit så långt.   Dock är väckarklockan packad   ha ha  Den ska Emelie ha !




Ha en bra onsdag   Jag hör av mig från Barcelona !!
                   

 
Godaste kaffet ! Ett måste varje morgon.. Skånerost, Dark temptionen eller Mollbergs blandning för att nämna några av alla smaker 5 stjärnor från mig
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt