lördag 1 mars 2014

Det här med presenter kan vara svårt
Vad ska man ge till någon i present som har allt ?   Ofta går man och letar och letar .. till slut köper man något bara för att man ska ha tag i något.  Då har jag hittat en grej som inte alls är ny, men jag har inte tänkt på det tidigare. Man kan ge bort ett present kort på olika upplevelser !

Jag hittade den här sidan  Upplevelse.com

Här finns massor att välja på  Man kan ge bort en ölprovning i present


eller varför inte en spökvandring i Stockholm 


Den här spökvandringen skulle jag kunna tänka mig att ge till mig själv i present  
Man får besöka källare som är hemsökta, se mordplatser, lyssna på kusliga historier från Stockholms historia 
Du kan läsa om spökvandringen här 


 Visst låter det intressant !!
Jag funderar på om jag inte ska ta och gå på den där spökvandringen när jag kommer upp till Stockholm i sommar. 



Man  kan också ge bort som present att lösa en mordgåta inkl middag
Då får man vara med aktivt och agera i en mordhistoria.



Jag brukar alltid ha svårt att komma på vad jag skall köpa och ge bort i present och då är sådana här upplevelser ett bra alternativ. Det finns ju mycket mer än det jag beskrivit här, att ge som present.

Dessutom är det så att om mottagaren inte gillar det du köpt kan han/hon alltid byta till en annan upplevlse. Man kan också ge bort ett present kort och då får mottagaren ju välja själv.

Du kan gå in o kolla här 



Man kan även prova på poledance...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt