lördag 22 mars 2014

Var på bio och såg The Grand Hotel Budapest




Jag var på bio igår och såg filmen i trailern ovan  The Grand Hotel Budapest.

Ja, vad ska man säga ?  Det första jag sa när den slutade var  - Vad handlade den om ?

Ha ha,  jag undrar fortfarande. Jovisst  det finns en handling, men egentligen Vad var det dom ville säga med filmen?  En vanlig action film eller en komedi förstår man ju .. men den här är verkligen annorlunda.  Flera kända skådespelare som Jude Law, Owen Wilson, Tom Wilkinson mfl är med i filmen, men bara några korta sekvenser…

Jag ångrar inte att jag såg den, den har fått mig att undra  Så något budskap har den, men vilket ?

Första tanken är att den ser jag nog inte igen, men det kanske är just det som behövs….
Jag kan inte rekommendera den, men ändå vill jag göra det  
                           
                                                        Mycket märklig film.


Ni får nog gå och se den själva för att göra er en uppfattning om den är bra eller inte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt