onsdag 29 juli 2020

Lögnäs Gård strax utanför Vallberga Ett måste för barnafamiljer !


Jag hittade Lögnäs gård på grund av att jag har vänner i Vallberga. (Catta o Ronny ) Vänner som jag haft i många  många år. Men nu handlar det om dem utan den kontakt jag fick på facebok via dem Nämligen Linda på Lögnäs gård .. 
Jag har inte varit där tidigare men hon har verkligen gjort sin gård till något speciellt 


Hon har tex en djuravdelning som barnen får komma till och 
ta del av djuren 
Våran 4 åring älskade detta och ville bara mata djuren hela tiden 

Vi gjorde lite tävling i strapatser där hon så klart vann

Sen var det fika på det 

Inträde till djuren och fika inkluderat endast 60 kr per person 
Det är superbilligt. !!

Vi kom tillbaka igen efter en vecka då vår tös 
tyckte att detta var det bästa !!

(vår och vår. det är mitt barnbarn så hon är ju inte min men ändå så är hon min .... )

Vi kommer tillbaka nästa sommar helt klart !!



Frågan som kom från 4 åring .....

Mamma snälla får jag hålla en kattunge .....?

Ja. på Lögnäs gård får man det !!
















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt