fredag 14 februari 2014

Usch och fy ...

Idag ska jag gå till tandläkaren… Usch  Det är inte något trevligt alls.

Tandläkarbesök är aldrig kul  men idag ska jag ta beslut om en tand som har orsakat mig
besvär en längre tid.

Jag har en gammal rotfyllning och ovanpå den en krona ..  Rotfyllningen har varit till besvär under en lång tid genom att den varar och är infekterad. Det kan vara så att den här infektionen är en anledning till varför jag hela tiden känner mig trött och hängig.  Jag vet inte hur många antibiotika kurer jag ätit just på grund av tanden… Den är bra ett tag men sen kommer det tillbaka.
  Så den blir aldrig helt bra och det kan ju inte vara bra för kroppen att hela tiden ha en infektion att kämpa mot, en ständig kamp mot bakterier.
Kanske är det därför jag har haft så många andra infektioner det senaste halvåret, för att jag äter antibiotika och när den är slut, finns inget försvar och då slår nästa infektion till.   Jag vet inte om det är så men det är en misstanke jag har  Därför lutar det åt att tanden åker ut !!
Bort med problemet ….


Ja  då vet ni vad jag gör idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt