torsdag 22 november 2012

Catt Ronny & Sofie i Gibraltar


>Sitter och sorterar foton.... Vad skall kastas och vad skall sparas ??          Vill inte riskera att förlora foton… alla är ju inte viktiga men dom som är skarpa och är på familj o vänner. De korten vill man ju spara … ja här kommer nästa dilemma: Hur sparar jag vad ? Ska allt sparas på samma minne Ska allt sparas för framtiden ELLER kan jag faktiskt kanske eventuellt … …. kasta foton ? njäää men samtidigt inser jag ju, att jag kan inte sitta o spara på sånt som är helt oviktigt eller tom suddigt !!
Varför är det så svårt att kassera bilder? Det precis som när man ska städa sin garderob Man börjar med att ALLT ska bort…. men den där kjolen passar ju och den där blusen är ju fin ….. och när man ska summera det som ska kastas så ryms det i en ica-påse .. suck Jag är nog tom värre vad gäller foton … men vad ska jag med suddiga bilder?
och när jag nu då sorterar så hittade jag en massa bilder från Gibraltar när jag var där med Catta Ronny & Sofie så då lägger jag upp lite bilder från när dom var här o hälsade på !!! Längtar till nästa gång dom kommer som blir till våren 2013 !!!


Catta i mitt kök —
 tre töser …

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt