onsdag 7 november 2012

Mer från Stockholm


         Jag var upp till Stockholm 2 vändor i oktober och här kommer lite bilder från andra gången … Nu var jag själv upp och första natten bodde jag i en båt, valet kom utav att jag vill vara nära Jocke & Jessica...

Så, jag bokade in mig på en båt som ligger på kajplats 16 på Söder  

                                                


Det var inte stort, men jag hade egen toa och dusch, internet ingick och likaså gjorde frukosten … Nära o bra till allt och är man ensam behöver man inte ha så stort …
Här kommer lite bilder från mina vandringar… lägger inte upp så mycket då jag ännu inte sorterat dem, vilka som skall läggas ut på stocksidor o vilka som skall användas enbart privat.  Just nu kämpar jag med att lära mig Photoshop och när jag gjort det kommer antalet foton som skall ut på stocksidorna att öka väsentligt, sen får man bara hoppas dom blir godkända …..  men åter till bilderna :




På lördagkvällen gick jag ner till affären för o handla lite… ( nu är jag inflyttad i Joakims lägenhet i Bromma.. )  när jag kom ut från affären överraskades jag av ett häftigt snöfall som kom från typ ingenstans …. så här såg det ut när jag vandrade i snöyran, hem till Jockes lägenhet.
 Mammas lilla röda…

                                      Snöfall i en gatulyktas sken  




Stock Photos from 123RF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt