lördag 2 mars 2013

Pågående pappersarbete

Har bara bestämt mig för att idag Lördag skall ett av bolagens bokslutsarbete bli färdigt !  Nummer 2 skall vara klar i morgon.... Så är det bara!!  På måndag postas de till Sverige för godkännande av revisorn ..

Det tredje bolaget, det som är mitt eget och bara mitt !! Det kommer ta lite längre tid men tanken är att det också skall bli klart inom kort. Det är dock ett handelsbolag och behöver således ingen auktoriserad revisor så där gör jag hela jobbet själv innan jag skickar det till skattemyndigheten.... Och då jag är utlands-svensk har jag fördelen att min skattedeklaration behöver inte vara inne förns den sista juli ..Så jag har gott om tid !!

Dock är det ( ursäkta uttrycket ) djävligt skönt o va klar !!!  

Så här ser min lördag ut i bilder  :






Trevlig lördagskväll  !!!


1 kommentar:

  1. Låter mysigt. Kerstin ska se på andra chansen jag ska ut med Milou sen blir det Hazienda. Trevlig lördag kväll.

    SvaraRadera

Kattvakt