söndag 18 juni 2017

Räkfrossa på Torekov Hotell

Rökfrossa på Hotell Torekov  ..  vi var ett gäng som samlades hos Pysse & Sanna  innan vi drog vidare på våra cyklar 

 
Förfest hos Pysse & Sanna















Mysigt på Torekov Hotell....










 räkor  räkor och  ännu mer räkor,   De var extremt goda, stora med mycket rom   Gott i gott !!



 goda ostar och såser bjöds det på som tillbehör   ... allt var mycket gott







Sanna beställer något ...



Efterätt ska man väl ha  ..  Kerstin beställde in denna..  Creme Brulee  
Ser väldigt smaskigt ut ..   bild nedan .. 



Jag vågade inte ta risken utan beställde in en skopa glass  men fick två ...
 med nötter på ...    , nötterna gör ju så att sockret inte omvandlas lika snabbt men 6 pistagenötter gör ingen skillnad så jag fick ta ett beslut och valde =   .      åt 2/3 av en skopa och stopp där ..  då jag inte vågade mig på mer ... för sockrets skull ... 
det var inte så gott som jag föreställde mig  ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt