tisdag 27 juni 2017

Nu startar jag upp en ny shop på nätet .... Frejas Smycken

Smycken   dessa underbara ting  Vackra saker som man bara vill ha ..

Tanken om en egen shop för bara just smycken, berlocker, halsband osv  har funnits länge

och nu tar jag steget och öppnar upp en alldeles egen shop för smyckena ...

hitills har jag sålt på både tradera och tictail men då med mer varierat innehåll   De butikerna kommer
att fortsätta som dom är men smyckena flyttar jag hit ...  Jag tror att det är enklare för kunden att hitta vad den söker om det finns mer samlat ...

Morfars Lada på Tradera

Morfars Lada på Tictail


Hittills har jag bara hunnit lägga in lite grand  men här  kommer några exempel på vad man finner  i den nya shopen  Frejas Smycken       Kika gärna in lite då och då  för jag har bara börjat lägga upp ... det kommer mera ...

Välkommen till

Frejas Smycken 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt