tisdag 12 februari 2013

Viktigt meddelande !!!


För första gången tog jag en separat reseförsäkring, trots att Christina tjatat tidigare… Men den här gången så tog jag den i alla fall och den här gången blev jag tvungen att uppsöka skeppsläkaren ….  

Jag har varit trött så trött i flera dagar, sovit flera timmar middagslur och ändå gått och lagt mig tidigt  Kroppen har bara inte orkat, tror dock inte att jag har haft någon direkt feber 
Sen slog det hastigt och lustigt till i bägge öronen och igår morse blev jag tvungen att ta mig längst ner i bortersta hörnan på fartyget ….  Där hade dom gömt doktorn !!
Först fick jag skriva på att jag betalade 162 dollar för att träffa läkaren… Oj vad glad jag blev över min försäkring !! 

Ja, som jag trodde hade jag  inflammation i bägge ..   Så det blev antibiotika .. 

Jag hör som en kratta så när Christina pratar med mig får hon ibland väldigt konstiga svar eller inga alls… Ha ha  Och när jag ska prata ekar det i hela huvudet .. men men det ska väl gå över 

Mitt i detta elände kom det ett mail !!!      Igår fick jag kramar av min son och idag skickade min dotter detta till mig med överskriften  VIKTIGT !!  




Åh vad goa dom är, mina barn  /  Älskar er !!!








Godnatt & Sovgott 

1 kommentar:

  1. Jag hör faktiskt inte dina konstiga kommentaraer för min hör apparat funkar inte!
    Och gulliga barn har du allt!

    SvaraRadera

Kattvakt