torsdag 10 januari 2013

Sitter och bläddrar bland olika nät butiker och fortsätter leta hårprodukter.. Det finns ju en hel uppsjö av nät butiker där ute på nätet, och man kan sitta och shoppa länge..... Tycker det är ganska bekvämt att handla hemma... En hel del av förra årets julklappar inhandlades på detta vis....

 Nu har jag hittat något nytt igen men det här låter som om det skulle passa mitt hår perfekt ..  Sidan hittade jag på Butiksjakt och själva sidan heter Lyko.se. Här finns det massor av produkter.. massor  till ganska bra priser och har man en rabattkod blir det ju ännu billigare ....

Men det jag hittade var då :
Det skall ta bort friss och samtidigt reda ut håret, dessutom skall det bygga upp det.  Det känns som att det här absolut är något jag måste prova. Dessutom skall det tillföra glans... 
  
Moroccanoil finns i olika storlekar och jag funderar på o köpa en 100ml o ha en hemma och en liten en 25ml att ha på resor..


Mitt omdöme
 
Bra sida med många produkter Lätt att hitta det man söker
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt