söndag 27 juli 2014

Vågar man

säga att det är skönt med lite regn ?  Det är fortfarande varmt och det är även kvavt idag, men med åskan som mullrar borde det bli friskare luft så småningom... Man kan ju hoppas i alla fall
Jag kanske sticker ut hakan lite nu när jag tycker att en dag utan sol åtminstone, faktiskt är skönt ....



Jag lämnade Spanien för sommaren.. så tänkte jag i alla fall. Det blir ju så väldigt varmt där....
 Ack vad jag bedrog mig..  Värmen följde med och som det ser ut så förväntas värmen stanna i nästa vecka också ... 




Dock är nätterna behagligare här i Sverige och luftfuktigheten är inte lika hög så fast det är varmt är det inte lika obehagligt. 
Idag ska jag i alla fall njuta av att det regnar och jobba lite vid datorn, trots att det är söndag... 

Ha det gott allesammen



Att skrapa rutan känns lite ..

Lie tidigt  men så var det